zaterdag 1 februari 2014

Schrijven: dromen, wagen of wachten?



Daar zit ik dan. Anderhalf notitieboekje vol met 100 gedichten of (hele) korte verhalen. Sinds ik bijna twee weken geleden het laatste gedicht schreef heb ik ze beide niet meer open gedaan. Nu ik terug ben van vakantie is dat een goed moment om ze open te doen en te lezen. Ze te beoordelen en over te typen. Maar ja, wat ga ik er dan mee doen? 

Vanaf het moment dat ik begon was ik van plan de gedichten te bundelen en er een ebook van te maken. Met bij elk gedicht de link naar de bijbehorende muziek. Dat idee maakte het leuk om er mee bezig te zijn en het echt te doen. Alleen nu het af is, heb ik toch wel twijfels over dat ebook. 

Toen ik begon, begon ik met een denkbeeldige situatie. Nu ik klaar ben, zie ik hoeveel het over mijn eigen persoonlijke proces gaat. 
Zit iemand daar op te wachten? 
Is het wel van goede kwaliteit? 
Moet ik niet nog jaren wachten, tot ik zoveel ervaring heb en het heel goed is? 

Ach, ik stel mezelf die vragen nog even, voorlopig. Maar wel terwijl ik mijn boekjes opendoe en ga typen.

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Gewoon doen. Ik koop het hoor! Veel succes en plezier gewenst, liefs, mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier en succes Annelot!

    BeantwoordenVerwijderen