donderdag 3 oktober 2013

Herfst 1 - een nieuw project!

Nu de herfst weer begonnen is, voelde ik al een tijdje bij mij kriebels om weer met een herstproject te starten. Mijn verjaardag was een mooie aanleiding om wol te krijgen die heel erg geschikt is voor een herfstproject.

Het zijn twee soorten wol, allebei van Scheepjes. Daarnaast heb ik nog een groentint die er heel goed bij past. Misschien dat ik ook nog een bruintint erbij neem, maar dat hangt af van mijn ontwerp.



Nu nog inspiratie...

Ik heb een pinterestbord aangemaakt, met als thema herfst. Het is nog lang niet compleet (als het dat al ooit kan zijn) maar ik heb er dingen neergezet die mij inspireren. Ik heb al een vaag idee in mijn hoofd, maar daarover later meer.

De komende dagen (en misschien wel weken, als mijn inspiratie niet spontaan komt) zal ik mijn ideeën en hersenspinsels met jullie delen.

Liefs

1 opmerking: