maandag 26 augustus 2013

Elfenkunstfestival - een tweede indruk

Ondertussen is mijn euforie en enthousiasme iets gezakt. Niet dat ik nu ineens niet meer positief ben over het afgelopen weekend, want dat ben ik nog steeds hoor! Maar alle emoties zijn een beetje gezakt. Ik ben niet meer hyper, maar ook niet super moe.

Voor foto's van het festival kun je op de facebookpagina van het evenement kijken. Daardoor krijg je wel een goede indruk. Het was erg kleinschalig, wat ik erg prettig vond. Iedereen was erg geïnteresseerd, niet alleen in mijn dingen, maar ook in de andere kraampjes en de workshops.

Ik was er niet alleen, ik had hulp van mijn lieve vriendje. En dat was ook wel nodig, want ik gaf beide dagen twee workshops, en dan is het toch handig als er iemand bij de kraam is.
Daarnaast was mijn moeder, Troubadour Columba (samen met Clara) er ook. Met deze prachtige partytent:


Het ziet er op deze foto nog leeg uit, maar zoals je ziet staat er een harp. Iedereen mocht de harp even uitproberen en ervaren hoe mooi de klanken van de harp waren. Sommige mensen wilden de harp niet meer loslaten, zo fijn vonden ze die! En dat kan ik me heel goed voorstellen. Af en toe heb ik er dit weekend ook even op gespeeld en het is een heerlijke manier om tot rust te komen. 

Aan de andere kant stonden Mardou en Johan, van De Muze, met informatie en workshops over de maya-astrologie:


de kraam rechts dus, was van De Muze
Het was zo gezellig en fijn om dit met jullie samen te doen! 

Wat ook heel leuk (en gezellig) was, waren de paarden die achter ons stonden. Deze paarden zijn van Nadja, van Bitless and more


Ik denk dat één paard, deze die op de foto staat, wel een halve dag in totaal naast ons heeft gestaan. Ze deed helemaal niets, alleen ons gezelschap houden. Ik kon amper afscheid nemen en wilde het paard stiekem meenemen;). Gelukkig doet Nadja hele mooie dingen met de paarden, dus ik deed het toch maar niet. 

Tegenover ons stonden twee kledingkraampjes, wat natuurlijk erg verleidelijk was.. En ja, ik heb natuurlijk wat gekocht, dat kon niet anders. ;)

Wie is er volgend jaar ook bij? 

Liefs

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben!
    Het ziet er erg sfeervol uit!
    En het weer zat ook mee, geweldig joh!
    Wel erg jammer dat we onze agenda al volgepland hadden- we hadden er graag een kijkje genomen..
    Wellicht volgend jaar! :-D
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen