zondag 25 augustus 2013

Elfenkunstfestival - een eerste indruk

Ik ben net terug van het Elfenkunstfestival, en ik deel graag mijn eerste indruk met jullie!

(Waarschijnlijk ga ik er nog veel meer over schrijven, want ik zit vol energie en inspiratie, maar voor nu een eerste indruk).

Het festival was op het terrein van De Uelenspieghel, te Uffelte. Een heel fijn terrein, met een bijzondere sfeer. Er waren allerlei kraampjes, met van alles en nog wat. En er waren workshops en andere dingen om te doen.

Ik verzorgde dus twee workshops, een haakworkshop en een schrijfworkshop. Daarover later meer.

Mijn kraampje (inclusief mij;) zag er zo uit:


Ik heb enorm leuke dagen gehad! Natuurlijk ook vermoeiend, want er was veel te doen, maar het was heel fijn. Ik heb dingen verkocht, maar hopelijk ook mensen geïnspireerd. Want misschien is dat nog wel belangrijker. Ik ben enthousiast over de dingen die ik maak en het is heel fijn om daar positieve reacties op te krijgen.

Later meer, als mijn gedachten en energie iets meer geordend zijn!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten