dinsdag 13 augustus 2013

Elfenkunstfestival 24-25 augustus

Op zaterdag 24 en zondag 25 augustus, in de bossen van Drenthe (te Uffelte), is er het Elfenkunstfestival. Een festival voor jong en oud, vol plezier, natuur, genieten en kunst. Allerlei optredens en workshops zijn er.

Ik ben er ook, met een kraampje en ik geef twee workshops. Het zijn twee heel verschillende workshops, maar wel allebei superleuk. Vind ik dan ;).

De eerste is een haakworkshop. Je leert de eerste beginselen van het haken (als je het nog niet kunt). Kun je het wel al een beetje, dan leer je een bloem en vlinder te haken. Deze hangen we in de Droomboom, zodat onze dromen mee kunnen vliegen met de vlinders.

De andere workshop is een schrijfworkshop. We gaan schrijven en dromen over onze grootste dromen en wensen. Hoe groot ze ook zijn! We hangen een klein gedichtje in de Droomboom, zodat ze samen met de vlinders kunnen wegvliegen, zo hoog als mogelijk!

Ik zou het super leuk vinden als jullie komen. Ik ben er nog nooit zelf geweest, dus ik kan niet zeggen of het echt zo leuk is als ik denk, maar ja dat denk ik nu eenmaal ;).

Voor meer informatie kun je de flyer lezen, of klik erop, dan kom je op de website:


Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten