dinsdag 23 juli 2013

Een vleugje lente

Ook al is het nu echt heel duidelijk hartje zomer, kom ik hier met een klein beetje lente.

Mijn lenteprroject is af!

Na mijn boosheid van een tijdje terug is het project nu toch afgemaakt. Eerst heeft het een hele tijd in de kast gelegen. Omdat ik niet wist hoe ik het kon afronden. Gelukkig heeft mijn oma geholpen en is het nu af, én heel mooi geworden.

Hier de foto's:





Mijn oma heeft al het naaiwerk gedaan, waar ik heel blij mee ben! Zelf was dit me nooit gelukt, en zeker niet zo snel en mooi. Het was wel een hele uitzoekklus, want we hadden geen patroon. Ik wist wel hoe ik het wilde hebben maar we moesten flink nadenken over de uitvoering. Zoals je ziet is het uiteindelijk helemaal goed gekomen. 

Het is een vrij warme rok geworden, dus eigenlijk niet geschikt voor deze tijd van het jaar. In de frisse lente is dat waarschijnlijk een ander verhaal, dan zal het heerlijk zijn om te dragen. 

Dit lenteproject is weer heel anders geworden dan mijn herfstproject of winterproject.Er zit een hele andere energie in, ik ben op een hele andere manier bezig geweest. Natuurlijk staat elk seizoen voor een andere energie, dus dit komt ook terug in de projecten. In het lenteproject kwam ik mezelf tegen: maakte ik dit voor mijzelf, omdat ik het leuk vond om te doen, of alleen maar omdat het zo hoorde, na twee andere seizoensprojecten? Uiteindelijk ben ik heel blij met de uitkomst, dus ik ben blij dat ik heb doorgezet.

Op naar een zomerproject!

(Of misschien ook niet. Sla ik een seizoen over. Wie weet!)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, om het samen met je oma af te maken, daar word de rok nog specialer van! ;-)
    Hij is prachtig geworden!
    Ik hoop voor je dat het gauw wat koeler wordt, zodat je de rok fijn kunt dragen! ;-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Annelot! Hele mooie kleuren groen combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen