donderdag 21 februari 2013

Wintersjaal #6: Af!

 De sjaal is af! 
Dit is het eindresultaat: 




Toch een zeshoekige 'sjaal'. Als sjaal is hij eigenlijk niet te gebruiken, zeker zoals hij hierboven ligt. Dubbelgeslagen kan het wel als 'siersjaal':

Waarschijnlijk zal ik hem niet al te vaak zo gebruiken;)
Ik ben blij met het eindresultaat. Het is echt een wintersproject geworden. En werken met witte wol vond ik ook veel leuker dan verwacht. Normaal gesproken kies ik daar nooit voor, altijd voor felle kleurtjes, maar bij dit project paste het wel goed. 


Uiteindelijk is het dus geen sjaal geworden, maar een meditiatiedeken/kleedje. Een deken die je over je knieën kan leggen. Het zal vooral sfeer creëren, niet heel veel warmte ;)


Ik heb ook inspiratie opgedaan voor een nieuw project. Toen ik de sjaal dubbelvouwde, zag je heel goed dat je zo iets krijgt wat heel erg op een poncho lijkt. Ik denk dat dit heel leuk is voor een (jong) meisje. 



Liefs

2 opmerkingen:

  1. Das ist ganz wundervoll!
    Liebe Rosaliegrüße

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal. Ik zou er (bijna) spontaan zelf ook van gaan haken. Misschien, ooit.
    Je kan h'm ook als plaid gebruiken, op een stoel of bankje.

    BeantwoordenVerwijderen